Madicine media heeft het titel portfolio onderverdeeld in 3 clusters: Medisch Consument, Medisch B2B en Gezond leven.

Madicinemedia Medische channels

MEDISCH CONSUMENT

Internet is een onmiskenbare informatiebron voor onze vragen over gezondheid en medische klachten. Tweederde van de zorggebruikers zocht het afgelopen jaar naar informatie over medische klachten of behandeling op Internet. 39% zocht specifiek naar informatie om te bepalen of een bezoek aan een huisarts nodig was bij een bepaalde klacht. Online is informatie over gezondheid en medische klachten immers snel gevonden, net als de ervaringen van andere consumenten. De kans is daarbij groot dat het publiek dat u zoekt , zich oriënteert op gezondheidsvragen via één van de websites van Madicine Media. Madicine Media maakt uw campagne beter.

Madicinemedia Medische channels

MEDISCH B2B

Ook voor medische professionals is Internet het primaire medium om achtergrondinformatie voor hun professie te verkrijgen. Sinds kort geeft Madicine Media de adverteerder ook de mogelijkheid om specifieke groepen van professionals te bereiken. Zo hebben we sinds kort ook de mogelijkheid om apothekers, fysiotherapeuten, verplegend personeel, doktersassistenten of arts oncologen te bereiken.

GEZOND LEVEN

Een goede gezondheid staat voor veel mensen bovenaan op hun lijst van geluksfactoren. Hiervoor zijn fysieke en mentale gezondheid de basis van persoonlijk welzijn. Bij een gezond leven spelen aspecten als beweging, voeding, leefomgeving en hoe we omgaan met ons denken, gevoel en gedrag een belangrijke rol. Het channel gezond leven is een clustering van websites die zich richten op zowel de fysieke als mentale gezondheid. De veelzijdigheid van het channel biedt voor elke communicatiedoelstelling een passende oplossing. Of u nu uw doelgroep wilt activeren om in beweging te komen of wilt motiveren tot persoonlijke groei en ontwikkeling. Het channel gezond Leven van Madicine Media maakt uw campagne vitaal en brengt jouw doelgroep in beweging.

mmChannels